Меню сайта

Календарь
«  Март 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Регистрация

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа


УВЕСЬ ОБЛІК В ОДНІЙ ПРОГРАМІ:

     БАНК, КАСА,
     ЗАРПЛАТА, КАДРИ,

     ПОКУПКА, ПРОДАЖ,
     СКЛАД, ВИРОБНИЦТВО,

     ОСНОВНІ ЗАСОБИ, НЕМАТЕРІАЛЬНІ АКТИВИ,
     ПОДАТКОВИЙ ОБЛІК
     СЕРВІС "1С-ЗВІТ"



      Платформа 1С:Підприємство 8 була створена з врахуванням 6-річного досвіду використання системи програм 1С:Підприємство 7.7, яку використовують десятки тисяч розробників. Нове покоління технологічної платформи (версія 8) з'явилося в 2003 р., воно прийшло на зміну поточної версії платформи 1С:Підприємство 7.7, вирішуючи при цьому ряд основних завдань: підвищення продуктивності, розширення функціональних можливостей і підвищення ефективності процесу розробки. А в січні 2008 платформа оновилась до версії 8.1.



        СТАРТОВИЙ ПОМІЧНИК
     При першому запуску інформаційної бази автоматично використовується первинне заповнення інформаційної бази і відкривається «Стартовий помічник 1С:Бухгалтерії 8», призначений для спрощення налаштування правил ведення обліку в програмі.


        ВВЕДЕННЯ ПОЧАТКОВИХ ЗАЛИШКІВ
     Введення початкових залишків відбувається в єдиній формі «Введення початкових залишків» («Панель функцій» - закладка «Підприємство» - «Введення початкових залишків»).
     Ця форма використовується для введення всіх вхідних залишків для організацій і індивідуальних підприємців, незазалежно від системи оподаткування. Організація, для якої вводяться залишки, вибирається у верхній частині форми. У правій частині форми розміщена коротка інформація з описом порядку введення залишків. Залишки доцільно вводити на початок звітного періоду — року, кварталу або місяця (перше переважно).




        ЗАРПЛАТА
     Підсистема дозволяє автоматично нараховувати зарплату співробітникам по годинній тарифній ставці і проводити індексацію. Вручну можна додавати будь-які нові нарахування, але по ним необхідно вводити вже розраховані суми нарахувань (утримання). 
     Нарахування ведуться по відпрацьованому часу, вказаному прямо в документах. Алгоритм виплати зарплати дозволяє оформляти перерахування на банківські рахунки або робити виплату через касу. У системі проводяться налаштування віддзеркалення нарахувань (утримань), відображення витрат на оплату праці, нарахувань внесків до соціальних фондів в бухгалтерському і податковому обліку, які розраховуються автоматично. У документах нарахувань оплати працівникам передбачена можливість введення будь-яких нарахувань і уручну. Після закінчення звітного періоду можна автоматично сформувати регламентовані звіти по фізичних особах, звіти до фондів, статистичну звітність.



        КАДРИ
     На багатьох невеликих фірмах на бухгалтера буває покладена маса додаткових обов'язків, серед яких і ведення кадрового обліку. У конфігурації документообіг розділів кадрового обліку і обліку оплати праці зв'язані: кадрові дані є основою обліку оплати праці.
     Так, дані особистих карток співробітників містять інформацію про склад сім'ї, наявність інвалідності, про сумісництво і т. н., використовуються при нарахуванні зарплати, для визначення оподатковуваної бази для внесків до соціальних фондів.
Основними завданнями кадрового обліку є:
•    зберігання особистих карток про працівників як про фізичних осіб;
•    зберігання службових даних про працівників — підрозділ організації, в якому працює співробітник, посада, різна контактна інформація, розмір і вигляд винагороди, оподаткування доходу;
•    відображення руху кадрів — прийом — переведення співробітника в інший підрозділ — зміна посади — зміна табельного номера — зміни розміру нарахування зарплати — звільнення;
•    реєстрація відряджень.


        БАНК
     Переважна більшість операцій по надходження/списання безготівкових грошових коштів здійснюються документами:
 - «Платіжне доручення вхідне»;
 - «Платіжне доручення вихідне».
     Для оформлення операцій з банком за розрахунково-касове обслуговування і інші банківські послуги використовують документи:
 - «Платіжний ордер, на надходження грошових коштів»;
 - «Платіжний ордер на списання грошових коштів".
     Платіжні ордери також використовують при оформленні операцій вступу або  списання грошових коштів, що здійснюються на підставі таких розрахункових документів, як вимога, вимога-доручення або акредитив.
     По функционалу і видах відображаючих операцій між документами практично немає відмінностей, окрім наступних:
-тільки в документах «Платіжне доручення вхідне» і «Платіжне доручення вихідне» передбачена можливість віддзеркалення операції руху грошей в два етапи - реєстрація (записати) документ однією датою, і встановити ознаку оплати - іншою датою;
 - в документі «Платіжне доручення вихідне» є друкарська форма, а в документі «Платіжний ордер, списання грошових коштів» - ні;
 - у документі «Платіжний ордер, на надходження грошових коштів» передбачена спеціальна операція «Інкасація грошових коштів», якої немає в документі «Платіжне доручення вхідне». 
    Тому користувачеві надається право самостійно по вибору вигляду документа, за допомогою якого відбиватимуться операції, причому для різних операцій можна використовувати різні види документів.


        КАСА
     У 1С:Бухгалтерії 8 для України для віддзеркалення руху грошових коштів в касі підприємства призначені документи:
 - «Прибутковий касовий ордер»;

     «Прибутковий касовий ордер» - цим документом відображаються наступні види господарських операцій:
 - «Оплата від покупця»;
 - «Прийом роздрібного виручки»;
 - «Повернення грошових коштів підзвітною особою»;
 - «Повернення грошових коштів постачальником»;
 - « Повернення грошових коштів працівником»;
 - «Здобуття готівкових грошових коштів в банці»;   
 - «Розрахунки по кредитах і позиках з контрагентами»; 
 - «Інший прихід грошових коштів». Вигляд операції встановлюється в реквізиті «Операція».


Документ «Видатковий касовий ордер» (ВКО) призначений для обліку виплати готівкових грошових коштів. Документом оформляється частина операцій, зворотних операціям, перерахованим вище, наприклад, «Оплата постачальникові», «Повернення грошових коштів покупцеві» і ін.
- «Видатковий касовий ордер» (головне меню «Каса»).    
Прибутковий і видатковий кас
ові ордери є документами, а касова книга — спеціальним звітом.



        ВИРОБНИЦТВО
     У 1С:Бухгалтерії 8 України можна вести облік:
 - надання виробничих послуг;
 - переробки давальницької сировини;
 - облік переданої в переробку сировини.
     Для кожного з цих видів виробничої діяльності передбачені свої документи, а на Панелі функцій можна побачити схематичну послідовність оформлення всіх необхідних документів.

      Ця послідовність зовсім не є обов'язковим еталоном для наслідування, так, наприклад, документ «вимога-накладна» може бути введена на підставі документа «Звіт виробництва за зміну». Завдяки цьому таблична частина документа «вимога-накладна» буде заповнена інформацією про кількість використаних матеріалів, розрахованим відповідно до кількості виробленої продукції і нормативного складу, вказаного в специфікації.
     Ось коротко основні нюанси відображення виробничої діяльності:
 —    матеріали спочатку мають бути оприбутковані на склад і лише після цього передаваються у виробництво;
 —    витрати, пов'язані з виробничою діяльністю, протягом місяця відображаються на рахунках витрат;
 —    готова продукція (напівфабрикати) поступає на склад по плановій собівартості;
 —    можна відобразити отримання виробничих послуг від внутрішніх підрозділів;
 —    завершуючою операцією є розрахунок фактичної собівартості, оформляється документом «Закриття місяця»



      СКЛАД
    
Довідник "Склади (місця зберігання)" призначений для ведення списку місць зберігання товарів.  Кожен елемент довідника описує деяке фізичне місце зберігання (ангар, майданчик, кімната і так далі). Формально товари, що зберігаються на одному складі, можуть бути власністю різних організацій.

     Елементи довідника "Склади (місця зберігання)" використовуються практично у всіх документах, реєструючих рух товарів, і визначають місце зберігання, по якому фактично здійснене те або інший рух.
     У конфігурації розділяються оптові, роздрібні склади і неавтоматизовані торгівельні точки. Для кожного складу (роздрібного, опту і неавтоматизованої торгівельної точки) може бути заданий тип цін, по яких здійснюватиметься продаж в роздріб  ("Тип роздрібних цін ").
    Тип роздрібних цін використовується для автоматичного заповнення цін в документах, що здійснюють продаж товарів в роздріб. При зміні роздрібних цін відбувається автоматичний перерахунок залишків товарів за новими роздрібними цінами.

      У довідник "Склади (місця зберігання)" може бути введено будь-яку кількість складів. Інформація хоч би про один склад має бути присутньою обов'язково.  Один із складів слід вказати як основний склад в налаштуваннях користувача.  Вказаний склад використовуватиметься за умовчанням при початковій установці значень реквізитів для нових документів.


Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный хостинг uCoz